Найгірші вживані кросовери з дизельними двигунами.


Вживані дизельні кросовери привертають водіїв своєю економічністю, вищим крутним моментом і доступністю на ринку. Але вибір невдачливої моделі може призвести до серйозних проблем і високих витрат на ремонт. Розглянемо деякі найпоширеніші проблеми з дизельними кросоверами.
Nissan X-Trail 2.0 dCi (M9R)
Ланцюг ГРМ розтягується, турбіна не дуже надійна, можливий перегрів і недостаток мастила. Ремонт може виявитися дорогим.
BMW X3/X5 2.0d (N47)
Поширена проблема з ланцюгом ГРМ, проблеми з EGR-системою і сажовим фільтром. Ремонт може обійтися вам у великі кошти.
Ford Kuga 2.0 TDCi (DW10)
Поломки паливної системи, вібрації через проблеми з маховиком і форсунками. Після 150 000 км робота мотора може стати нестабільною.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI (EA189)
Чутливість до якості палива, засмічення сажового фільтра і проблеми з турбіною. Обслуговування може виявитися дорогим.
Renault Koleos 2.0 dCi (M9R)
Проблеми турбіни, витоки оливи, ризик перегріву та недіагностовані поломки. Ремонт вимагатиме серйозних витрат.
Вибираючи вживаний дизельний кросовер, слід уважно вивчити можливі проблеми конкретної моделі, щоб уникнути непередбачених витрат на ремонт у майбутньому.
Читайте також
- Вживані японські кросовери, які краще не купувати
- Як перевірити свій слух за допомогою AirPods Pro 2
- Як часто насправді варто міняти гальмівну рідину в авто
- Новий енергоносій — вчені винайшли унікальну рідину
- Чи варто купити вживаний кросовер Peugeot 5008 другого покоління
- Висота 152 метри — де збудували найбільший у світі вітрогенератор