Заборона на керування авто: водіям загрожують вікові обмеження.


У Верховній Раді обговорюється законопроєкт, який пропонує змінити правила доступу до керування транспортними засобами для літніх водіїв. Згідно з цим законопроєктом, водії, які досягли 65-річного віку, проходитимуть додаткові медичні і психологічні перевірки. Людям, які мають 70 або 75 років, будуть накладатися тести частіше.
Експерти пояснюють, що така ініціатива продиктована природніми змінами, які впливають на безпеку водіння. У польоті відбуваються зміни, які призводять до зменшення реакційної швидкості, погіршення зору та когнітивних функцій. Статистика свідчить про те, що серед літніх водіїв збільшується ризик аварій через повільну реакцію та помилки в оцінці дорожньої ситуації.
У країнах Євросоюзу розробляються нові системи перевірок для водіїв у віці 65 років з регулярним тестуванням когнітивних здібностей. Деякі країни проводять щорічні перевірки після досягнення певного віку.
В Україні є правила щодо мінімального віку для отримання водійського посвідчення, але не встановлюється верхня вікова межа.
Як повідомлялося раніше, країни Європи впроваджують посилені правила для водіїв у віці 65 років. Обов'язкові психологічні тести проводяться для водіїв в Чехії, Німеччині та Австрії. У Великій Британії особам старше 70 років заборонено керувати автомобілями. Кожна країна Європи має свої вікові обмеження для водіїв.
Крім того, Польща планує зміцнити покарання для водіїв-професіоналів, які порушують правила щодо тахографів.
Читайте також
- Приват, Ощад, ПУМБ: українцям показали, скільки коштують долар та євро у банках
- Водіям показали нові ціни на паливо по основних мережах АЗС: скільки коштують бензин, дизель та автогаз
- "Стіна дронів": Україна запустила нещадне полювання на російську авіацію
- Водіїв почнуть штрафувати за "запаску": кому загрожує покарання
- По кишені не всім: скільки коштують полуниця, черешня, абрикоси та малина у магазинах та на ринках
- Квартира з ремонтом або без: експерт пояснив, як не переплатити при покупці житла